9 października ruszyła pierwsza duża kampania employer brandingowa Samsung R&D Institute Poland. Działania skierowane są do studentów uczelni technicznych w Warszawie i Krakowie. Potrwają one miesiąc. Ze względu na wykorzystanie w promocji narzędzi online i offline, kampania dotrze do osób zainteresowanych pracą w Samsungu w całej Polsce.
Dotarcie do utalentowanych studentów kierunków technicznych jest kluczowe przy realizacji innowacyjnych projektów w Samsung R&D w Polsce – mówi Marta Ambroziak, HR Manager w Samsung R&D Institute Poland. – Samsung jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek na świecie pod kątem oferowanych produktów. Aby dodatkowo zwiększyć jego widoczność na rynku pracodawcy, zdecydowaliśmy się pokazać w jakich kierunkach można rozwijać się w Samsung R&D Institute Poland.
Kampania ma również ułatwić proces aplikacji do firmy. Sercem działań jest strona internetowa rozkodujswojpotencjal.pl . To na niej uczestnicy będą rejestrować się, aby rozwiązać techniczną zagadkę.
Studenci mogą rozwiązywać problem algorytmiczny przez miesiąc, w dwutygodniowych cyklach. Zadanie sprawdzi umiejętności niezbędne studentom do codziennej pracy w firmie Samsung. Rekomendowane języki programowania to JAVA i C++.
Każda osoba, która poprawnie rozwiąże zadanie będzie miała możliwość wzięcia udziału w procesie rekrutacyjnym do Samsung R&D Institute Poland. Dodatkowo – raz na dwa tygodnie przez miesiąc trwania akcji, w rankingu na stronie www.rozkodujswojpotencjal.pl zostaną wyłonieni zwycięzcy, którzy otrzymają smartfon Samsung Galaxy S8+. Nagrody w konkursie zostaną rozdane podczas Dnia Otwartego Samsung, który odbędzie się 14 listopada w siedzibie Samsung R&D Institute – Warsaw Spire.
Kampania, oprócz promocji online, będzie również widoczna na dwóch uczelniach – Politechnice Warszawskiej oraz Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie. Absolwenci właśnie tych uczelni stanowią znaczną część pracowników Samsung R&D.